Svensk Sommar

Alltså man kan inte tro att det är sommar ute, det är regn & blåsigt, man skulle mer kunna tro att det är höst eller något, jag hoppas vädret vänder, men det ska vara regn i ett par dagar så är väl bara stå ut.
 
Blev ingen uppdatering igår eller i förgår, jag jobbade iförgår på skolan, jobbar som förskolevikarie för er som inte visste, ett jobb som jag trivs väldigt bra med ! :) så var ganska trött när jag kom hem, tog det bara lungt & sen somnade jag.
 
Igår så var jag på interjuv, jag tror det gick bra nu är det bara vänta & se, men håller tummarna!
Efter det så kom älskling och vi åkte till söderköping och åt glass o kollade runt lite, synd bara att det var så kallt så vi blev inte långvariga. Vi ska tillbaka dit när det är soligt :)
 
Nu ligger jag i sängen och funderar på om jag ska städa eller inte, är ganska trött så städningen kanske får vänta i ett par timmar, återstår att se. Hoppas ni får en bra dag idag iallafall.
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

sandra.

Samarbeten/Kontakt? [email protected]




RSS 2.0