Utemöbler & Trädgårdsmöbler!



"Något som verkligen behöver införskaffas är nya trädgårdmöbler, har ingen trädgård längre, utan nu har jag bara en balkong, men har en ganska stor balkong så vill ju få in några fina utemöbler för är inte riktigt nöjd med dem jag har nu. Jag har kikat runt lite på olika sidor och fastnade för en sida där dem hade massor av trädgårdsmöbler/utemöbler. Jag är ute efter ganska enkla utemöbler, helst i vitt. Så har hittat ett bord som jag skulle kunna tänka mig, jag visar bilderna här nedanför, Dem har även en fysisk butik som ligger i Göteborg och för att komma till deras webshop trycker ni ↓ "
                                                                                              HÄR

 
 
 ( Inlägget är i samarbete med )
 


Kommentarer
Postat av: tixi

bra tips

2016-09-20 @ 14:09:26
Postat av: Heléna

Fint bord :D Kramar <3

2016-09-21 @ 00:11:34
URL: http://helna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

sandra.

Samarbeten/Kontakt? [email protected]




RSS 2.0