Ett bättre CV



"Något som dem flesta tycker är viktigt är faktiskt ett bra CV. Jag älskar att skriva CV och har flera stycken, men kan även tänka mig att en del inte vet/kan få till ett bra CV, och då har jag hittat en perfekt sida för er.  Med mallar som är stilrena och snygga. Ni behöver inte krångla med word och andra program utan erat CV blir sparat där, och på så sätt vet ni alltid vart ni har erat CV. Ni kan även läsa andra CVn och personliga brev för att få inspiration.  Tryck på länken under om ni vill kolla och få mer information =) "

CVMALLEN

 
( Inlägget är i samarbete med, Men åsikterna är mina egna till 100% )


Kommentarer
Postat av: Pauline Hurtig

vad bra!

2016-05-01 @ 10:36:47
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

sandra.

Samarbeten/Kontakt? [email protected]




RSS 2.0