Ny blogg.

Ni vet känslan när man tröttnar oerhört på sin blogg? det hände med mig, jag tappade all inspiration, så valde därför att göra en ny blogg.. Jag hoppas mina gamla läsare hittar hit, även nya såklart också.
 
Sommaren är påväg, verkar det som iallafall, jag och Älskling har haft en jättemysig helg med grill & solning, vi har även kollat på film, ätit mat ute ,spelat poker, ja vi har gjort lite allt möjligt. mysigt♥
 
Bjuder på en bild på Milo, Han är en Chihuahua valp, han blir 5 månader om 1 vecka, Har ni några hundar? skriv gärna vilken ras ni har, skulle vara kul att veta :)
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

sandra.

Samarbeten/Kontakt? [email protected]




RSS 2.0