Tisdag - Besök hos Emma

Är hemma från Emma nu, för er som inte vet är Emma min syster, i vilket fall som helst så skjutsade Älskling mig dit, och så var Mamma där med, vi drack kaffe & pratade, & igår orkade jag inte blogga, jag & älsk hade myskväll med godis & chips och sen åkte vi runt lite på kvällen, stannade på max & köpte lyxshake o den var så god, jag hade aldrig testat den innan, ni som inte har ni måste testa! Jag köpte jordgubb men kan tänka mig att alla smaker är goda ! Nu är jag hemma igen, saknar bebis men han kommer snart. Idag regnar det så blir myskväll. 
 
Hur är det med er? 
 
Dagens facelook & outfit
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: filippa

Gud vad fin bild! Det låter som en mysig dag! :)

2015-07-21 @ 19:09:03
URL: http://filippaesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

sandra.

Samarbeten/Kontakt? [email protected]




RSS 2.0